fbpx

4.11.2019

Розмовний клуб італійської мови від 2 листопада!

Праведні грішники другого кола пекла за Данте та спокуса перед якою не можна встояти. Як,наприклад, не можна встояти і не відвідати наш розмовний клуб італійської мови. А у всіх, хто не прийшов, певно, є своя праведна історія, що їх виправдовує…Ох, що ж це, час вже повертатися із світу “Божественної комедії”, у який нас супроводив наш носій італійської мови Джорджо Трояно, пояснивши та прояснивши бачення Данте та ключові думки цієї історії.

Отож, у другому колі Дантового пекла страждають ті, хто не зміг стриматися перед спокусою кохання. Хтиві, що зрадили своїм другим половинкам, та й усі ті, хто женуться за розкішшю. “Lussuriosi” – а звідси й слово “Lusso” (розкіш).

У п’ятій пісні “пекельної” частини Данте розповідає історії міфологічних та історичних персонажів. Елена з Трої, що спричинила війну, Клеопатра та Антоніо, Семіраміда, що зробила “легальною” розпусту, Дідона, закохана в Енея, що наклала на себе руки від нерозділенного кохання.

Проте Данте не засуджує цих персонажів, а співчуває їм, бо всі вони стали “жертвами” чистого кохання. Так, тут потрібне пояснення. Чисте кохання походить від слова “pure”, що в свою чергу, має грецьке походження, та означає “вогонь”. Тобто чистим є те кохання, що запалює вогонь в середині, і саме це вогонь штовхає людину на зради, бо “серцю не накажеш”.

Як стверджувала Франческа, одна з персонажок цієї частини, що закохалась у Паоло, хоча була заручена з його братом. “Людина не можене закохатися в іншу людину, якщо відчуває, що в неї закохані”. Паоло покохав Франческу, а вона не мала іншого вибору, як покохати його.

Від таких “італійських пристрастей”, Данте і втратив свідомість під кінець п’ятої пісні. Але нас такими пристрастями не здивуєш, тож побачимось наступної суботи на нашому розмовному клубі італійської мови!